Primăria Sfântu Gheorghe ajută locuitorii fără venituri

Social

În timpul stării de urgență, Primăria Sfântu Gheorghe oferă asistență persoanelor aflate în situații dificile care, din anumite motive, nu au primit încă ajutor social sau ajutor familial. Pe perioada stării de urgenţă vor primi ajutor locuitorii din Sfântu Gheorghe care au rămas fără loc de muncă în perioada pandemiei, iar Primăria îndrumă aceste persoane să pregătească dosarele cu documente necesare, oferindu-le şi informații utile.

Grupul de lucru strategic al Direcției de Asistenţă Socială a municipiului Sfântu Gheorghe a dezvoltat un pachet de soluții pentru a sprijini persoanele fără venituri din municipiu. Înființat la 31 martie, grupul strategic este format din membri ai Direcției de Asistență Socială și ai Grupului de Acțiune GAL Sepsi.

Toţi cei care nu au un venit înregistrat au dreptul la ajutor social şi / sau ajutor familial (alocația pentru copii nu este considerată venit și nu trebuie declarată). Ajutorul social şi cel familial nu se exclud reciproc, astfel încât le puteți primi pe ambele în același timp. Acordarea de ajutor social, pe de altă parte, este supusă serviciului comunitar, adică persoana care îl primește este obligată să facă o muncă în folosul comunității. Pentru a se asigura că mai multe persoane sunt eligibile pentru ajutor social, Direcția de Asistenţă Socială va extinde lista cu lucrările pretabile pentru muncă în folosul comunităţii și le va împărţi între beneficiari.

Primăria încurajează persoanele fără venituri să profite de oportunitățile legale, deoarece, deși nu este o sumă mare, va fi de ajutor în această perioadă.

Pentru mai multe informații și asistență, vă rugăm să contactați Direcția de Asistenţă Socială  (DAS) a municipiului Sfântu Gheorghe la telefon 0267 312 112 și / sau la adresa de email office@dassepsi.ro.

Pentru a fi în permanență la curent cu ultimele noutăți și informații din orașul tău, urmărește-ne pe Facebook.

Lasă un răspuns Anulează răspunsul